neděle 5. června 2016

Recenze CC krém Mary Kay

Mé milé čtenářky,

stejně jako pravděpodobně vy jsem dloooouho hledala make-up, BB krém, CC krém, co by zakryl všechny nedokonalosti, nedělal masku a vydržel pokud možno celý den. Jelikož nejsem moc zastáncem make-upu, rozhodla jsem se zrecenzovat můj jediný a nejoblíbenější CC krém od Mary Kay. 
Mary Kay a její CC krém to je fakt pecka. Stojí 450,- Kč a vydrží při každodenním použití tak 9-10 měsíců (objem 29 ml.Osobně mi nejvíc vyhovuje odstín Very Light.






Největší pozitiva CC krému od Mary Kay:

1. nedělá masku, krásně se zapracovává do pleti
2. nádherně sjednotí pleť a skryje drobné nedostatky ( na větší se dá použít korektor)
3. obsahuje ochranný faktor SPF 15
4. krásně voní (pro mě jako moře :D)
5. nevysušuje pokožku pleti 
6. poměrně skladné balení i dávkování
7. vydrží na pleti 8-10 hodin bez zafixování pudrem
8. nevyplňuje vrásky
9. svým jemným složením ho lze používat i v největších vedrech (vyzkoušeno) 
10. snadná aplikace

Negativa CC krému od Mary Kay :

1. nemožnost koupě v obchodu (k dostání jen u Mary Kay poradkyň)
2. nemyslím si, že je úplně vhodný pro atopickou pleť obličeje (to ale nemám zcela ověřeno)





1 komentář:

  1. CC krém od MK je nejlepší věc na světě. Kvůli práce letušky potřebuji na obličeji něco trvanlivého, dobře kryjícího a ve vedru neroztékavého. Jsem velmi spokojená a navíc mi přijde, že CC krém je velmi kvalitní a pleť nijak netrpí i při každodenním používání.

    OdpovědětVymazat